9 Eylül 2011 Cuma

Perşembe akşamı bisikletçileri

8 Eylül 2011 benim için ilklerin olduğu bir gündü.
ilk kez

  • bir grupla bisiklet sürdüm
  • gün toplamında 47 km yol yaptım.
  • yeni almış olduğum ön ve arka aydınlatmayı denedim 
  • perşembe akşamı bisikletçileri ile tanıştım
  • birçok yeni insan tanıdım/tanıştım. 
bu yazımda yaptığımız tur ile ilgili notlarımı paylaşacağım. saat 20:00 da ankara kızılay meydanındaki güven park'ta buluştuk. vardığımda görüntü beni şaşırttı. benim gibi 60-70 tane bisikletli vardı. güzel yanlarından birisi herkesin başında kaskı, ön ve arka aydınlatma gereçleri ve eldivenleri olması. bunlar güvenlik ve gece sürüşünün olmazsa olmazları.

gün içerisinde işe gittim geldim ve toplamda 20 km kadar yol aldım. iş ve günün yorgunluğu vardı. perşembe akşamı olduğu için turdan haberim vardı.fakat ben tur başlangıç saatini 18:30 biliyordum- değilmiş. yemeğimi yedim ve baktım saate 19:20. internetin başına geçince turun 20:00 da başladığını gördüm. apar toplar toplandım bisikleti çıkardım ve  rota kızılay. 

daha kızılaya varmadan kolej civarında kaskı ve aydınlatma gereçleri olan bir bisikletli gördüm. yaklaşıp pab içinmi yol aldığını sordum. daha tura başlamadan yeni bir arkadaşım oldu. 
tur güvenparktan başladı, meclisin önünden milli kütüphane oradan bahçeli 7. cadde. sonrasında beşevler-gazi universitesi ve başkent öğretmenevi karşısındaki bahçem kafe. 
tur süresince insanların ilgisi çok güzeldi. olmazsa olmaz saygısız araç şöförleri ile karşılaşsak da genel olarak insanlar anlayışlı idi. bahçelide bazı insanlar bu kadar bisikletli nasıl bir araya geldiniz diye sordu. cevap yok. isteyince oluyor demekki. 

bahçem kafe  de sohbet ve tanışma faslından sonra dağıldık. 

sonuç: sağlık raporu 2 adet vesikalık ile başvuru yapılınca bisiklet lisansı alnabiliyormuş hatta onu aldıktan sonra federasyona kayıt yapıtırabiliyormuşuz. bu lisans ve kayıtlar alınınca hem yarışlara katılabiliyrsunuz hemde sorun yaşanması durumunda federasyon bize sporcu diye sahip çıkıyormuş. sorun yaşanmaması dileğiyle yazımı sonlandırıyorum. 

Burun video kayıtlarına göz atın. 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder